۱۳۸۷ اسفند ۱۸, یکشنبه

روز نوشت 13871218

* امروز روز جهانی زن بود. این روز رو به همه ی بانوان گرامی شاد باش گفته و امیدوارم روزی برسه که همه ی انسان ها ( چه زن و چه مرد ) در سایه ی آزادی و عدالت به آزادی های مشروع و به حق خودشون برسند مخصوصا زن های ایرانی که سال هاست در بند زور گویی و مرد سالاری جامعه ایرانی قرار دارند.
خیلی وقت ها برای بدست آوردن حق خود باید جنگید و مقاومت کرد ( البته نه کشتن و خونریزی ). باید از فرصت ها استفاده کرده و پیگیر بود. چون با نشستن و دست روی دست گذاشتن حق کسی رو به اون نخواهند داد.
امیدوارم روز برسه که چه زن و چه مرد از حق مساوی برخوردار بوده و به هیچ کس در هیچ جا و هیچ زمینه ای هیچ ظلمی روا داشته نشه.
* روز جمعه رفتم خرید. وای که چه حالی داد. برعکس سالهای قبل که خیلی زود کارم تموم میشد، امسال چندین ساعت طول کشید. یه کفش، یه شلوار و یه پیراهن خریدم. البته باز هم خرید های دیگه ای مونده انجام بدم. باید از هر کدام چند دست داشته باشم که به قولی هر روز با یه تیپ بیرون برم.
* کافی هست که یه مسیج از تو بیاد. کافیه با هم چت کنیم اون وقت هست که همه ی احساس های اذیت کننده دود میشن و از بین میرن. بهت گفتم و باز هم میگم: خیلی در آرام کردن من تاثیر داری طوری که حتی فکر کردن به تو برای من انرژی بخش هست و باعث میشی احساس بسیار خوبی داشته باشم.
همیشه شاد باشید.
13871218 یکشنبه

۴ نظر:

  1. خرید کردن رو خیلی دوست دارم ولی حوصله خریدن لباس رو ندارم
    می روم توی یک مغازه و هر چیزی که نیاز داشته باشم همانجا می خرم. خرید امسال که همین طور بود.سال های پیش هم کم و بیش مثل امسال بود و سال های بعد هم باز همین روند تکرار خواهد شد
    ولی کلا خریدن لباس نو شور و حال خوبی دارد

    پاسخحذف
  2. گاهی وقتا فکر می کنم با وجود جمهوری ولایت فقیه، مبارزه کردن و دست روی دست گذاشتن فرقی نداره! این خاصیت یه حکومت توتالیتر اه که محکوم به فنا باشه!
    http://saaze-shekaste.blogfa.com
    http://sin-shin.blogspot.com

    پاسخحذف
  3. سعی کن این حس و نگه داری این آرام بخشی رو می گم . چقدر دلم برای خرید دم عید تنگ شده

    پاسخحذف
  4. خرید شب عید . حال میده . ولی خیلی حوصله اینکاراو ندارم.

    پاسخحذف

با سلام و سپاس از اینکه وبلاگ من را برای دیدن انتخاب کرده اید.در اینجا می توانید کامنت خود را بگذارید.لطفا از نوشتن کلمه های بد و یا کلمه هایی که باعث فـ ـیـ ـلـ ـتـ ـر شدن می گردند خودداری کرده و در پایان متن کامنت نام،آدرس میل،آدرس وبلاگ و یا سایت خود را بنویسید تا تماس با شما ممکن باشد.