۱۳۸۷ اسفند ۱۲, دوشنبه

روز نوشت 13871212

* چند روزی هست که به نوعی ثبات و استواری رسیدم که هرگز در زندگی من سابقه نداشته. امیدوارم ادامه داشته و همیشگی باشه.
* دیشب بود که برف بارید. رفتم تو حیاط و به دانه های برفی که رقص کنان از جلوی لامپ تیر چراغ برق پایین میرفتن نگاه کردم. چقدر عمر کوتاهی داشتن چون تا به زمین میرسیدن به علت بارانی که قبل از اون باریده بود، تندی آب میشدن.
* جز بخشش و از یاد بردن بدی که در حق من کردی، کار دیگه ای از دست من برنمیاد. باید دلی به پهنای دریا ها داشته باشی و ببخشی تا بخشیده بشی. اگر کسی رو نبخشی، نخستین کسی که زیان خواهد دید خودت هستی. پس باید بخشید و اونو فراموش کرد برای همیشه.
همیشه شاد باشید.
13871212

۷ نظر:

  1. همون خط اول کافی بود که شب من قشنگ شه
    ایشالله ثبات همراه با شتاب به سمت کمال داشته باشی

    پاسخحذف
  2. ولله من یه نظر قبل از این نظر دادم انگار ارسال نشد؟

    پاسخحذف
  3. خوشحالم به ثبات رسیدی . حفظش کن . هر چند دستخوش تغییرا ت خوهد شد . البته بهتر شدن .

    پاسخحذف
  4. درسته...همینه عزیزم

    پاسخحذف
  5. تو آرامش رو داشتی ولی یه مدتی اونو از دست داده بودی.. خوشحالم که به پایداری و ثبات رسیدی و آرومی...
    راستی برف میاد.. خوش بحالت... اینجا که خیلی گرمه.

    پاسخحذف
  6. اگه چاره ای جز بخشش نباشه که بخشیدن ضعفه تو اگه بتونی کار دیگه ای کنی اما ترجیح بدی ببخشی بزرگی کردی

    پاسخحذف
  7. سلام
    من با اجازه شما رو تو بلاگم لینک کردم ...
    اگه میشه لینک منم اصلاح کنید ... ادرسش عوض شده...
    شاد باشید...

    پاسخحذف

با سلام و سپاس از اینکه وبلاگ من را برای دیدن انتخاب کرده اید.در اینجا می توانید کامنت خود را بگذارید.لطفا از نوشتن کلمه های بد و یا کلمه هایی که باعث فـ ـیـ ـلـ ـتـ ـر شدن می گردند خودداری کرده و در پایان متن کامنت نام،آدرس میل،آدرس وبلاگ و یا سایت خود را بنویسید تا تماس با شما ممکن باشد.