۱۳۸۷ اسفند ۱۶, جمعه

و خدایی که در قلب ما جاری است

* یه زمانی فکر میکردم، باید همه منو قبول داشته باشن و در جمع خودشون پذیرا باشن. ولی حالا فهمیدم که: نادانی دیگران ناشی از بی اطلاعی اونها هست. آدم اگر در مورد چیزی آگاهی نداشته و یا آگاهی کافی نداشته باشه، نسبت به اون جبهه میگیره. مورد ما هم درست همینطور هست. مردم جامعه ی ما به سبب دین مقدس و خدایی و فطری اسلام ( ! ) و آموزه های سنتی و فکر غلطی که دارند، هیچ آگاهی در مورد ما نداشته و در موارد نادر آگاهی بسیار کمی دارن. جبهه گیری و مخالفت اونها با ما امری طبیعی و بدیهی هست. در نظر بگیرید همین پدر و مادر خودمون رو: اگر اونها در کشوری اروپایی و یا آمـ ـریـ ـکایی به دنیا می اومدن و با فرهنگ اروپایی بزرگ میشدن چقدر قضیه فرق میکرد؟
به قول دکتر روانشناسی که با اون مشاوره داشتم: خیلی راحت زندگی کرده و ازدواج هم میکردید یا دست کم قانون حامی شما بود.
پدر و مادر و یا برادران و خواهران و دوستان ما هیچ تقصیری ندارن.
تقصیر از سوی کسانی هست که به نام دین و اسلام و خدا هر نوع آزادی ابتدایی رو از مردم ما سلب کردن و ماها رو به قرن ها پیش بردن و جالب اینکه مردم بدبخت هم اونها رو قبول دارن و دنباله رو کورکورانه سیاست های کثیف اونها هستند.
خوشبختانه عمر سی ساله حکومت اسلامی در کشور ما ( و خیلی از کشورهای دیگه ) ثابت کرد که دین خدایی اسلام هرگز و هیچ گاه نتوانسته و نخواهد توانست خوشبختی رو به اهل خودش هدیه بده. هر جا اسلام رفته جز کشت و کشتار و فساد و تباهی و عقب ماندگی، هیچ دستاوردی برای بشر نداشته و باعث تباهی مردم شده و خواهد شد.
در دین اسلام همان طور که در خیلی از آیه های قرآن نوشته شده شما قادر هستید به این حساب که " طرف کافر هست " او را کشته و هر بلایی که لازم باشه سر اونها بیارید.
همین قرآن ما رو آدم های کثیفی معرفی کرده و مجازات کشتن و اعدام شدن و سنگسار برای ماها در نظر گرفته.
خداوند بزرگ همان طوری که زن و مرد رو درست کرده یک حالت های بینا بینی قرار داده و من مطمئن هستم که خدا ما رو آفریده و مثل هر آفریده دیگری حق زندگی داشته و از همه نوع حقوق بشری و انسان دوستانه باید برخوردار باشیم.
حداقل اینکه کسانی مثل ما برای کسی زیانی نداشته و سرمون به کار خودمون گرم هست و در بسیاری از موارد برای دیگران مفید هم بوده و هستیم. کسی رو باید مجازات کرد که جرمی مرتکب شده باشه. پس چرا ماهایی که هیچ عمل بد و خرابکارانه ای مرتکب نشدیم باید اینطور مورد لطف آیین های الهی ( ! ) قرار بگیریم؟
آیا خدایی که پروردگار ما هست در آفریدن ما دچار اشتباه شده و بعد یادش اومده که چه اشتباهی کرده و چه چیزهای بدی درست کرده به همین دلیل توی قرآن به پیغمبرش گفته که باید کسانی مثل ما رو هر جا که دید بکشه؟
من که به خدایی این چنین شک دارم. اصلا به خدایی که قرآن معرفی میکنه شک دارم. حالا هر کی میخواد منو بی خدا و کافر اسم بگذاره، برای من فرقی نداره. چون من به خدایی ایمان آوردم که هرگز دوست نداره یک قطره خون از نوک انگشت کسی جاری بشه چه برسه به اینکه حکم قتل و غارت و کشتن و خون ریختن صادر بکنه.
اون همه مهربانی و لطف و کرم خدا کجا میره؟ اون همه زیبایی و زیبا پسندی خدا رو چطور باید تعریف کرد؟
عزیزان بیایم خرد و عقل رو سرمایه و توشه زندگانی خود کرده و کورکورانه پشت سر کسی راه نیفتیم بریم.
به خدای بزرگ و مهربانی که در قلب تک تک من و شما هست سوگند، اون ما رو دوست داره و همیشه در کنار ما بوده و خواهد بود.
* در حال مطالعه کتابی هستم و تازه قسمت اصلی و مهم اون رو شروع کردم. یک کتاب غیر قانونی که از هر کس اون بگیرن بی شک سرش بر بالای دار خواهد بود.
امیدوارم خوندن این کتاب نکته های تاریکی که در ذهن من هست رو روشن کرده و سوال هایی رو که دارم پاسخ گو باشه.
پس از پایان مطالعه این کتاب تصمیم خواهم گرفت که آیا لینک دانلود اون رو برای شما در وبلاگم قرار بدم یا نه.
همیشه شاد باشید.
13871216

۶ نظر:

  1. اشاره جان واقعا کسی مقصر نیست؟.. تو خودت بعنوان عضوی از این جامعه این آگاهی رو از کجا بدست اوردی؟ اگه کسی به خودش زحمت فکر کردن نده مقصر حکومت ه؟.. البته حکومت هم مقصره ولی فکر میکنی چند درصد مخالفهای حکومت این آگاهی رو در مورد ما دارن؟
    .
    به خدا ایمان داشته باش همون طوری که شناختیش..
    راستی اشاره جان من ازت سوال کرده بودم.. ممکنه جی تاک رو چک کنی!

    پاسخحذف
  2. اشاره جان احکامی مانند سنگسار در قرآن نیامده اند و از سنت سرچشمه می گیرند
    البته شاید فرق چندانی در اصل قضیه نکند چون بالاخره از احکام شرعی است
    در کشوری مانند ایران اکثر مردم مذهبی نیستند ولی از فرهنگ سنتی که تا حد زیر سایه مذهب قرار گرفته است تاثیر می پذیرند
    همین فرهنگ سنتی پدرسالار مثلا جایی که فقه شیعه ترنس ها را می پذیرد در مقابل شریعت هم ایستادگی می کند
    بنابراین فکر کنم چالش اصلی پیش روی ما برخورد با این فرهنگ پدرسالار است

    پاسخحذف
  3. به نظرم می آد که همیشه در حال جستجو و شناختن هستی...از دید من کسی که این طور زندگی می کنه قابل احترامه.تبریک!

    پاسخحذف
  4. خب تا حدی قابل قبوله که در هر کشوری دین پاش رو از گلیمش دراز تر کرده باعث فساد و تباهی شده. ولی شما گفتی جامعه ما مقصر نیستند!چرا نیستند؟!
    جامعه ما متاثر از فرهنگ مرد سالاری اه که سالهاست بر مغز این مردم تسلط داره. فکر نمی کنم تنها دلیل این فرهنگ و دید بسته و سنتی بخاطر دینی بودن جامعه ما باشه...

    پاسخحذف
  5. http://marzeno1.blogspot.com/
    اینو ببینید

    پاسخحذف
  6. عامل همه بدبختی های ما همین اسلام هست..
    من یک زمانی چقدر اعتقاد داشتم و چقدر برام غیر قابل باور بود.. ولی ..ولی بزرگترین دروغی که در زندگیم شنیدم همین دین و پیامبر و کتاب خدا و .... بود.. مرحله شک به تمام این اعتقاداتی که با انها من رو بار اورده بودند و بزرگ شده بودم یکی از سخت ترین دوره های زندگیم بود..ولی برو جلو پسر ..نترس..وقتی از همه این قید و بندها رها شدی و فهمیدی همش دروغه ارامش عجیبی در انتظارته.. اون و قته که وقتی بدون تعصب و از بالا به قضیه نگاه میکنی خنده ات میگیره و تعجب میکنی که این تعصب و دگم اندیشی چه با انسان میکند.

    پاسخحذف

با سلام و سپاس از اینکه وبلاگ من را برای دیدن انتخاب کرده اید.در اینجا می توانید کامنت خود را بگذارید.لطفا از نوشتن کلمه های بد و یا کلمه هایی که باعث فـ ـیـ ـلـ ـتـ ـر شدن می گردند خودداری کرده و در پایان متن کامنت نام،آدرس میل،آدرس وبلاگ و یا سایت خود را بنویسید تا تماس با شما ممکن باشد.