۱۳۸۷ اسفند ۶, سه‌شنبه

روز نوشت 13871206

* توی کتاب های تعبیر خواب اسلامی خونده بودم که اگر آدم خواب ببینه داره پرواز میکنه، بی برو برگرد خواهد مرد!
خوب اگه حساب بکنم من تا حالا چندین بار خواب پرواز رو دیدم پس حالا من زنده نیستم بلکه مردم! برعکس هر وقت خواب پرواز رو دیدم در کارم موفقیت بزرگی کسب کردم حالا این کار هر چی میخواد باشه ولی طوری هست که برای من مهم بوده و اهمیت خاصی داره.
چندی پیش دوباره خواب پرواز رو دیدم. این پرواز با پروازهای قبلی کم و بیش فرق داشت که حالا جزییات اون رو کامل به یاد ندارم. هر چند باز هم به موفقیت خودم اطمینان کامل دارم ولی باید بود و دید مخصوصا با اتفاقی که دیشب افتاد ( که بماند ).
* خیلی خوب هست که آدم یک دوستی داشته باشه که مثل خوش نباشه ( منظورم این هست که هم احساس خودش نباشه ولی بهش احترام بگذاره ). یکی میگفت ( گوینده گـ ـی بود ) : سعی کن یک دوست صمیمی از بین کسانی که گـ ـی نیستند انتخاب کنی و به اون هم نگو که گـ ـی هستی چون یک اسـ ـتـ ـریـ ـت تو رو فقط به خاطر خودت میخواد نه برای قیافه و شکل و هیکل و سـ ـکـ ـس و پوزیشن.
( این پاراگراف رو به پاراگراف بالا ربط بدید و امیدوارم بتونید ربط داشتن اونها رو به هم تشخیص بدید چون نمیتونم بیشتر از این توضیح بدم ).
* به خودم فکر میکنم. به خودم که امسال رو چه خوب آغاز کردم ولی خبر نداشتم که چند ماه بعدش چه بلایی قرار هست سرم بیاد. بزرگترین شکست روحی من امسال بود.
تو رو میبخشم ولی تنها یک کلمه میگم: واگذارت به خدا.
در روزهای پایانی سال میخوام یه جمع بندی از امسال داشته باشم. امیدوارم در روزهای پایانی امسال یک نقطه ی عطفی در زندگی من باشه که به اون دلخوش باشم و گر نه...
ولی من امیدوارم چون ...
* همیشه فکر میکردم: فرشته ها زن هستن ولی امروز دیدم که یک مرد میتونه یک فرشته و بلکه بسیار والاتر از اون باشه.
تو لایق گفتن تنها یک کلمه هستی. تنها و تنها یک کلمه.
مرد.
* جمله زیر از خودم هست و از هیچ جایی کپی برداری نشده.
به این فکر نکن که یک قطره ناچیز هستی. به خاطر داشته باش که قطره منشا دریا و اقیانوس هست. اگر باران به یک باره بر سر مردم بریزه، همه چیز رو نیست و نابود خواهد کرد. ولی قطره قطره میاد و همه جا رو سیراب میکنه و زندگی میبخشه. آیا باز هم خودت رو همون قطره بی ارزش و تنها میبینی؟
* آیا دوباره واژه ی " دوسـ ـتـ ـت دارم " بر لبان من جاری خواهد شد؟
؟
؟
؟
امیدوارم.
به همه ی دنیا بگو نگاه تو سهم من است. سهم خویش را با دنیایی از سیم و زر عوض نخواهم کرد ( باز هم از خودم هست ).
همیشه شاد باشید.

۱ نظر:

  1. نباید عجله کرد
    دست سرنوشت انسان را به جایی می کشاند که تصورش را هم نمی کرد
    از این روزها فقط خاطره برجای می ماند
    روزهای خوش در راهند

    پاسخحذف

با سلام و سپاس از اینکه وبلاگ من را برای دیدن انتخاب کرده اید.در اینجا می توانید کامنت خود را بگذارید.لطفا از نوشتن کلمه های بد و یا کلمه هایی که باعث فـ ـیـ ـلـ ـتـ ـر شدن می گردند خودداری کرده و در پایان متن کامنت نام،آدرس میل،آدرس وبلاگ و یا سایت خود را بنویسید تا تماس با شما ممکن باشد.