۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

روز نوشت 13871208

* دیشب یه خواب دیدم. هر چند خیلی تو خواب ترسیدم ولی صبح که از خواب بیدار شدم وقتی بهش فکر کردم به این نتیجه رسیدم که: در راه موفقیتی که در پیش دارم مشکلاتی پیش خواهد آمد که با صبر و پایداری و مدیریت من همه چیز درست خواهد شد.
به خواب هایی که میبینم بسیار اعتقاد دارم چون خیلی کم خواب میبینم و همیشه برای من به نوعی تعبیر شدن. هیچ هم به تعبیر خواب های اسلامی هیچ اعتقادی ندارم.
* امروز هوا خیلی خوب بود. تا حالا تو عمری که داشتم، زمستانی به گرمی امسال ندیدم. باور کنید امروز و مدتی پیش میشد با یک پیراهن بسیار نازک بیرون رفت. امیدوارم در این آخر سالی بارندگی های خوبی داشته باشیم.
* صبح امروز تعطیل بودیم ولی بعد از ظهر باید سر کار میرفتیم. یکی دو ساعتی نگذشته بود که صاحب کارم اومد و از من خواست یکی دو ساعتی وقت خودم رو در اختیار ایشان قرار بدم. منم با علاقه قبول کردم. در مورد " مدیتیشن " صحبت کرد و اینکه چطور میشه بدی ها رو از خود دور کرد و به جای اون خوبی ها و زیبایی ها رو جایگزین کرد. حالا میفهمم که چرا ایشان همیشه لبخند به لب دارن و هرگز عصبانی و ناراحت نمیشن.
مثل یک پدر به ایشان نگاه میکنم و احترام بسیار زیادی برای ایشان قایل هستم.
* قصد دارم یک کار رو ترک کنم و در این راه به یک همراه نیاز دارم که امیدوارم بتونم فردا اون رو مطرح کنم و از اون کمک بخوام که به من کمک کنه. هر چند میدونم که نخست باید خودم اراده کنم. امیدوارم بتونم در این راه موفق شم.
* من به همه ی دوستانی که لینک اونها در وبلاگ من هست همیشه سر زده و برای اونها کامنت میگذارم. امیدوارم اونها هم منو از یاد نبرده و به م سر بزنن.
همیشه شاد باشید
13871208

۱ نظر:

  1. زیاد به خواب اعتقاد ندارم
    امیدوارم ولی تو کارهات اثر مثبتی بذاره اگه اثری داره
    موفق باشی

    پاسخحذف

با سلام و سپاس از اینکه وبلاگ من را برای دیدن انتخاب کرده اید.در اینجا می توانید کامنت خود را بگذارید.لطفا از نوشتن کلمه های بد و یا کلمه هایی که باعث فـ ـیـ ـلـ ـتـ ـر شدن می گردند خودداری کرده و در پایان متن کامنت نام،آدرس میل،آدرس وبلاگ و یا سایت خود را بنویسید تا تماس با شما ممکن باشد.