۱۳۸۷ بهمن ۲۸, دوشنبه

من هستم، تا زنده هستم

* سلام بچه ها. خوبید؟ ها فکر کردید من به این زودی ها میرم؟ نه بابا شوخی کردم. بهتون که گفتم تا روزی که زنده باشم خواهم نوشت. من اگه ننویسم، میمیرم. نوشتن جزیی از زندگی من هست. البته این رو هم باید اعتراف کنم که دیروز حالم بد بود و خیلی گرفته بودم ولی این باعث نشد که نباشم و نوشتن رو پایان بدم. نوشتن منو آروم میکنه و بدون اون نمیدونم که چیکار کنم.
در وبلاگ جدید سعی کردم تغییراتی بدم و یکی از بهترین و بزرگترین اونها این هست که: دیگه چیزی به نام " کی وبلاگش رو آپ کرده؟ " نداریم چون در نوار کناری سمت راست وبلاگ که به نام " دوستان من کی آپ کردن؟ " مشخص هست، این گزینه به صورت اتوماتیک این کار رو برای من انجام میده و دیگه نیازی به نوشتن اون نیست.
ولی خودم به همه ی دوستانی که آپ میکنن سر میزنم و براشون کامنت میگذارم.
" عکس روز " رو هم خواهیم داشت. خواهش میکنم در پایان هر کامنت، نام و آدرس میل و یا آدرس وبلاگ خودتون رو بنویسید تا من بدونم کی برای من کامنت گذاشته.
همیشه شاد باشید.
13871128

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با سلام و سپاس از اینکه وبلاگ من را برای دیدن انتخاب کرده اید.در اینجا می توانید کامنت خود را بگذارید.لطفا از نوشتن کلمه های بد و یا کلمه هایی که باعث فـ ـیـ ـلـ ـتـ ـر شدن می گردند خودداری کرده و در پایان متن کامنت نام،آدرس میل،آدرس وبلاگ و یا سایت خود را بنویسید تا تماس با شما ممکن باشد.