۱۳۸۷ اسفند ۱۰, شنبه

روز نوشت 13871210

* در عمر بیست و چند ساله ای که داشتم، هرگز روزی مثل امروز رو سراغ ندارم که این طور آرام و ریلکس باشم. دوست و همکار من هم از اینکه منو در این حالت میدید خیلی تعجب کرده بود.
رفتم پیش صاحب کار و بهش گفتم که حرف های شما رو در مورد مدیتیشن گوش کردم و خیلی زود هم تاثیر اون رو دیدم. به من گفت: قرار نیست که اسم اون رو مدیتیشن بگذاری و خودت رو ملزم به رعایت تمام دستورهای اون بکنی، همینکه تلاش کنی از بدی ها دوری کنی و خوبی ها رو به سمت خودت بکشی، این خودش نوعی مدیتیشن هست ولی سعی کن اون رو ادامه بدی و تداوم داشته باشه.
به نظر من هر کسی باید در وقت غم و یا به وجود آمدن مشکلات و سختی، به یک چیز خوب و مثبت فکر کنه مثل یک دوست خوب، یک خاطره ی خوب و یا هر چیزی که در شاد کردن و مثبت شدن کمک میکنه. به این صورت ذهن خود رو از منفی ها خالی کرده و به جای اون چیزهای مثبت رو در اون قرار داده و جایی برای منفی ها باقی نخواهید گذاشت.
من خودم از این به بعد هر وقت عصبانی و یا ناراحت میشم و یا کم میارم، دوست خوبم رو در نظرم میارم و از اون انرژی مثبت کسب میکنم. به اون و حرف های خوبی که با هم رد و بدل میکنیم فکر میکنم. به اینکه چقدر در آرام کردن من تاثیر داره و اون لحظه اون رو در کنار خودم حاضر میبینم و به این صورت دچار هیجان و یا شوک ناشی از انرژی های منفی نشده و به مشکل و یا غم و یا هر چیز بدی که باشه غلبه پیدا میکنم. باور کنید هر وقت به یاد قیافه ماه اون می افتم ناخودآگاه احساس شادی میکنم.
* چقدر خوبه وقتی که میخوای کاری بکنی ولی خجالت میکشی و در کمال تعجب میبینی طرف همون کاری رو که در فکرش بودی و از اون شرم داشتی برای تو انجام میده.
* فقط مونده یکی دو کار دیگه که باید اونها رو به انجام برسونم و پروسه رو کامل کنم. امیدوارم در این مرحله هم موفق شده و بتونم از دوست خوبم در این مورد کمک بگیرم.
* " دوست " واژه ای بسیار مقدس هست. نمیشه به هر کسی " دوست " گفت و دوست هم آینه ی تمام نمای فرد هست. هر کس برای خودش ارزش قایل باشه، دوستی رو انتخاب میکنه که ارزش اون رو نشون بده. بدیهی است هر قدر ارزش بیشتری برای خودتون قایل باشید، دوست بهتر و خوب تری انتخاب خواهید کرد و بر عکس. آیا تا به حال دیدید که یک شخص محترم و بزرگ با یک آدم لات و لاابالی و ولگرد دوست باشه؟
پس اگر برای خودتون احترام قایل هستید و دوست دارید به شما احترام گذاشته بشه، کسی رو انتخاب کنید که لایق " دوستی " و واژه ی " دوست " باشه.
* میخوام با تو به جایی برسم که همه به من و تو به عنوان دو دوست حسودی کنن. میخوام با تو به اوج برسم و دیشب این رو بهت گفتم.
* لذت های بسیاری در دنیا هست که آدم میتونه به اونها برسه. حالا میدونم که لذت داشتن یک دوست و همراه خوب، برتر و بالاتر از هر لذتی هست. مثلا لذت جـ ـنـ ـسـ ـی یکی از اونها هست. چیزی که زود گذر بوده و در حداکثر نیم و یا یک ساعت به پایان میرسه. ولی لذت هایی مثل بخشیدن دیگران، کمک کردن، دوست داشتن، یک لبخند از ته دل و ... بسیار ارزشمند هستند. منم از این به بعد میخوام به لذت هایی فکر کنم که اثر اونها در زندگی من پایدار و طولانی باشه و ب این صورت به اون آرامشی که میخوام برسم.

* " شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم "
البته این گریه من از روی شادی هست.
13871210

۵ نظر:

  1. آفرین خوبه.. همینطور ادامه بده.

    پاسخحذف
  2. سلام
    مطلبتو خوندم
    خوشحالم که به آرامشی ژرف رسیدی
    راستش در مورد مطلب من شاید اشتباه برداشت شده
    منظورم لذت نبردن از سکس نیست
    منظورم گم شدن معنای زندگی بود
    ممنون

    پاسخحذف
  3. امیدوارم آینده خوبی داشته باشی پسر!

    پاسخحذف
  4. سلام
    آدرستو درست کردم تو کافه
    ممنون که هستی

    پاسخحذف
  5. پس به دنبال آرامشی ؟

    که با آرامش به زندگی نا آرامی ادامه بدهی ؟

    چیزهایی هستند که قابل تغییرند پسر

    موفق باشید

    پاسخحذف

با سلام و سپاس از اینکه وبلاگ من را برای دیدن انتخاب کرده اید.در اینجا می توانید کامنت خود را بگذارید.لطفا از نوشتن کلمه های بد و یا کلمه هایی که باعث فـ ـیـ ـلـ ـتـ ـر شدن می گردند خودداری کرده و در پایان متن کامنت نام،آدرس میل،آدرس وبلاگ و یا سایت خود را بنویسید تا تماس با شما ممکن باشد.